Bostadsrätterna

Brf Odin 15 är medlem i Bostadsrätterna, www.bostadsratterna.se, en rikstäckande organisation för Sveriges bostadsrättsföreningar. Idag är drygt 7 500 bostadsrättsföreningar medlemmar i Bostadsrätterna.

Bostadsrätterna verkar för bostadsrätten och information och opinionsbildning är en naturlig del i verksamheten. Bostadsrätterna är remissinstans för frågor som rör bostadsrättsliga frågor.

Allt fler behöver veta alltmer om bostadsrätt. I takt med att Bostadsrättssverige växer så behövs mer kunskap om denna boendeform, både hos styrelser och enskilda medlemmar. Bostadsrätterna tillhandahåller ett av marknadens mest heltäckande kursutbud inom bostadsrättsområdet.

För att logga in på Bostadsrätternas hemsida använder du samma login och lösenord som till vår förenings hemsida. Saknar du information om dessa, kontakta Medlemsansvarig i Styrelsen.